מדיניות משלוחים והחזרות

לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר licase.co.il. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של LIcase ישמח לסייע באמצעות הדוא"ל: sales@licase.co.il או באמצעות הטלפון- 055-959-4088 .

משלוח לנקודת איסוף עד 5 ימי עסקים לרוכשים באתר בסכום הקטן מ-99₪ - עלות משלוח  היא 16.90₪.  בקנייה ב-99₪ ומעלה -  משלוח זה הוא בחינם!

זמן האספקה הינו עד 5 ימי עסקים (לא כולל שישי/שבת/ערבי חג וחג).

משלוח מהיר עם שליח עד הבית עד 3 ימי עסקים - עלות השילוח - 49₪.  בקנייה ב-199₪ ומעלה -  משלוח זה הוא בחינם!

דמי משלוח הינם בעלות והם מצוינים בנפרד על גבי טופס ההזמנה ובחשבונית או תעודת המשלוח. אין דמי משלוח עבור רכישות מעל סכום שאנו עשויים להציג באתר האינטרנט ויכול להשתנות מעת לעת, כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג, חג וימי חול המועד) הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.

אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).

לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.

במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עימו מראש.

אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.

מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי (ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון).

התשלום עבור המשלוח הכולל יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויתווסף לתשלום של העסקה.
*על כל סוג משלוח מתווסף זמן עיבוד הזמנה הלוקח עד 3 ימי עסקים, זמן זה יכול להשתנות בהתאם לזמינות המוצר במחסנים ואינו נספר בזמן אספקת המשלוח.

שינוי הזמנה מצד הלקוח לרבות: שינוי בכתובת המשלוח או תוכן ההזמנה יגרור ספירה מחדש של ימי העסקים ע״פ זמן האספקה שצוין בעת ביצוע ההזמנה באתר.

ליקייס אינה אחראית לכל עיכוב באספקת המשלוח ללקוח בין אם על ידה ובין אם על ידי חברת המשלוחים.

מדיניות משלוחים והחזרות

ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר אצל הלקוח – או תוך 14 ימים מיום קבלת מסמך בכתב המפרט את פרטי העסקה (לפי המאוחר) – בצירוף חשבונית קניה החלפה (או כל הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה) – ובתנאי שהמוצר מוחזר באריזתו המקורית.  החלפת או החזרת מוצר כאמור, תתאפשר רק ביחס למוצרים שלא נפגמו, לא נעשה בהם שימוש, ושאריזתם המקורית אינה נפתחה כלל.   

הוצאות ההחזרה והמשלוח יחולו על מבצע ההזמנה בלבד , החזרה תבוצע על ידי מבצע ההזמנה באמצעות דואר רשום. בעת ביצוע ההחזרה רשאי מבצע ההזמנה לבחור אם לקבל החזר כספי (בניכוי 5% מערך הפריט) או לחילופין לבצע החלפה (בשווי הפריט המוחזר). במקרה בו קיבל הלקוח משלוח חינם, יבוצע ניקוי של עלות המשלוח כעלותו באתר מגובה ההחזר בנוסף לניקויים אחרים. הזמנתכם עשויה שלא להתבצע אם לאחר סיום הליך הרכישה, אזל המוצר שבחרתם מהמלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלכם ו/או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמכם קשר שירות הלקוחות שלנו על מנת שתחליטו האם להמשיך בהזמנה או לבטלה. ביטול הזמנה לפני משלוח המוצר לרוכש, לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו לו הכספים ששילם בגין העסקה, כולל דמי המשלוח למעט ניקוי של 5% מהסכום הכולל של העסקה.           

על כלל המוצרים באתר לא ניתנת אחריות כלל לאחר פתיחתם והוצאתם מאריזתם המקורית.

על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה, בתוך 3 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו של המוצר הגולמי בלבד, על פי בחירת הלקוח

במידה והתגלה פגם במגן יש להחזיר את המגן לחברת ליקייס ורק לאחר קבלתו בחברה יישלח מגן חדש ללקוח.

עלויות השינוע מבית הלקוח אל החברה וחזרה אל בית הלקוח יחולו על הלקוח.